söndag 5 september 2010

INOV-8

Nu är jag en lycklig ägare av ett par "terrängskor" från Inov-8. Superlätta (260 g i stl 44,5) och med en otroligt skön löpkänsla. Skon ska vara en perfekt hybridsko för blandat underlag och snällare terräng. Dessutom ska dom vara vattenavisande och snabbtorkande.
Med andra ord perfekt för stundande höst- och vinterlöpning.

Nu har jag verkligen inget att skylla på när höstregnet står som spön i backen eller vinterslasket påminner om att Sverige ligger norr om ekvatorn...

Här kan du läsa om när "In to the wild" bloggarna testar skorna.

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Jag testade de där med men mina fötter gillade dem inte. det blev ett par Adizero i stället. :-)

Micke Svensson sa...

Ingmarie:
Inte illa med Adizero heller!:-) Jag tror Inov-8 kommer starkt framöver. Tycker att man ser dom mer och mer i olika sammanhang.
Jag behöver ett par löppass till innan jag kan utvärdera ordentligt.
Men hittills är känslan grym!

Ingmarie sa...

Och det är din känsla som är viktigast!