tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT 2013

Jag vill med detta lilla inlägg tacka alla vänner, familj och bloggläsare som inspirerat, motiverat och hjälpt mig att göra 2012 till ett fantastiskt år.
För det gångna året har varit ett kanonår för mig på många sätt. Högst på listan kommer så klart min son Adam som föddes i juni. Det är otroligt häftigt att bli pappa och jag är en stolt sådan!
Samtidigt har Maria och jag firat 10 år tillsammans vilket är fantastiskt i sig. Älskar dig och ser fram emot många fler fina år tillsammans.
Jag vill också nämna mina fina arbetskollegor både på Sturebadet och i The Academy-utbildningsteam. Utan er skulle arbetet var så mycket tristare, ni får mig att le och må bra.
Förutom arbete har året också bjudit på ett par härliga semesterresor och mycket vardagslyx, vilket jag värdesätter högt.
Träningen har rullat på bra även om den sett något annorlunda ut än tidigare år. Jag har prioriterat tiden bättre och försökt leva efter mottot, den bästa träningen är den som blir av, förutsatt att den är målinriktad, kvalitativ och motiverad.
Nu är jag övertygad om att 2013 blir minst lika bra om inte bättre, jag ska göra allt jag kan för att det ska bli så!

Inga kommentarer: